Upshur II AP-198 - Tarih

Upshur II AP-198 - Tarih

Upshur II

(T-AP-198: dp. 11,203 (f.); 1. 633'9"; b. 73'3"; dr. 27'1"; s. 19 k.; cpl. 216; tr. 2.500; cl.Barrett;T.P2-S1-DN3)

Yolcu kargo gemisi Başkanı Hayes, New York Shipbuilding Corp. tarafından American President Lines için Camden, NJ'de bir Denizcilik Komisyonu sözleşmesi (MC gövde 2916) kapsamında 1949'da atıldı. Ancak, 1950 yılının Haziran ayının sonlarında, gemi sivil konfigürasyonunda tamamlanamadan Kore'de savaş patlak verdi. Donanma, 15 Eylül 1960'ta Başkan Hayes'i satın aldı, gemisi Upshur olarak yeniden adlandırdı ve 2 Ocak 1951'de T-AP-198 adını verdi. 9 Ocak 1951'de fırlatıldı ve Başkan Truman'ın Ticaret Bakanı'nın eşi Bayan Charles Sawyer tarafından desteklendi. Upshur, kurucusu tarafından bir birlik ve bağımlı nakliyeye dönüştürüldü ve 20 Aralık 1952'de Camden'de Askeri Deniz Taşımacılığı Hizmeti (MSTS) ile hizmete girdi.

Sonraki yirmi yıl boyunca Upshur, New York dışında faaliyet göstererek, Almanya'nın Bremerhaven kentine yapılan çok sayıda transatlantik yolculukta asker ve bağımlılara hizmet verdi; Kuzey Afrika, Türkiye, Yunanistan ve İtalya'daki Akdeniz limanları; ve Karayip limanları. 2 Nisan 1973'te Denizcilik İdaresi'ne devredilene kadar MSTS, Atlantic'in himayesi altında faaliyet gösterdi. Aynı gün Maine Denizcilik Akademisi'ne yeniden devredilen geminin adı Maine Eyaleti olarak değiştirildi ve merkezi Castine'deydi.

Bu hizmete başladıktan kısa bir süre sonra, eski birlik nakliyesi, Denizcilik Akademisi'nden gelen öğrencilerle birlikte Karayipler'e ve Güney Amerika'ya iki aylık bir eğitim gezisi için başladı. 1974'te Maine Eyaleti kuzey Avrupa'ya gitti ve Leningrad, Helsinki, Anvers ve Glaegow'u ziyaret etti. Seyir, uzun yıllardan sonra ilk kez bir Amerikan eğitim gemisinin bir Rus limanına uğradığını gösteriyordu.


7.92×57mm Mauser

NS 7.92×57mm Mauser (olarak belirlenmiş 8mm Mavzer veya 8×57mm SAAMI tarafından [2] ve 8 × 57 IS tarafından C.I.P. [3] ) çerçevesiz darboğazlı bir tüfek kartuşudur. 8 mm Mauser kartuşu, 1903-1905'te Alman İmparatorluğu tarafından kabul edildi ve her iki Dünya Savaşında da Alman servis kartuşu oldu. 8mm Mauser kartuşu, zamanında dünyanın en popüler askeri kartuşlarından biriydi. 21. yüzyılda hala Avrupa ve Amerika Birleşik Devletleri'nde fabrikada üretilen popüler bir spor ve avcılık kartuşudur.


Upshur II AP-198 - Tarih

Askeri Deniz Taşımacılığı Hizmeti
ABD Donanması

Atanmış veya ilgili askeri/sivil personelden daha fazla bilgi aranıyor ABD Ordusu Almanya'da 1945'ten 1989'a kadar. Konuyla ilgili herhangi bir hikayeniz veya fikriniz varsa, lütfen benimle iletişime geçin.

Perth Amboy, N.J.'den USN'den Yüzbaşı John M. Will, MSTS'nin Avrupa temsilcisi olarak atandı ve kıtadaki ve Büyük Britanya'daki hizmetin organizasyonunu yönetiyor. EUCOM personelinin deniz ve kara taşımacılığını yürüten EUCOM taşımacılık bölümü ile daha yakın irtibatı sürdürmek için genel merkezini Heidelberg'de kuruyor.

Önümüzdeki birkaç ay içinde, MSTS Ordu nakliyelerinin operasyonunu devralacak.

MSTS ELM'nin genel merkezi Londra'daki Grosvenor Meydanı'nda yer almaktadır.

Makale, komutanın organizasyonu ve operasyonları hakkında bazı ayrıntılara giriyor.

HİZMET AİLE DERGİSİ'nde yer alan yakın tarihli bir makaleden:

Bremerhaven MSTS Ofisi 1961'de açıldığından beri, Amerika Birleşik Devletleri'ne dönüş için limandan yaklaşık 1.500.000 yolcu işlem gördü.

Her ay Bremerhaven ve MSTSO Bremerhaven tarafından hizmet verilen diğer limanlara uğrayan yaklaşık 20 MSTS (çekirdek ve kontrollü) gemi.

Bu nakliyelerden yedisi - USNS Darby, Rose, Buckner, Patch, Gordon, Upshur ve Geiger - Bremerhaven ve New York arasında sıkı bir program yürütüyor. Diğer iki gemi - USNS Bals Eagle ve Blue Jacket resifleri - Bremerhaven'da düzenli olarak durmaktadır.

1 Temmuz itibariyle, Avrupa'daki MSTS bölge merkezi Almanya'nın Bremerhaven kentine taşınacak. (Genel merkez 1951'den beri Londra'dadır.) Ayrıca, kapanan Napoli ofisinin yerine İspanya Rota'da bir MSTS Ofisi kurulacak ve Hollanda Rotterdam'da yeni bir ofis açılacaktır.

Bremerheven'deki yeni MSTS kurulumunun komutanı Kaptan J. M. Seymour'dur.

Yeniden yapılanmanın ardından, Bremerhaven'deki Doğu Atlantik alt bölgesi, Rotterdam St. Nazaire, Fransa ve Londra'nın doğrudan kontrolü altında olacak. Akdeniz alt bölgesi, İtalya'daki Leghorn (Livorno) merkezlidir ve yeni Rota ofisini içerecektir. Komutanın ayrıca Frankfurt, Almanya'da bir temsilcisi var.

Bremerhaven'daki MSTS, 50 kişilik bir genel merkez personeline sahip olacak ve bir personel ve yönetim bölümü, genelkurmay başkanı, operasyon şefi, gemi operasyonları bölümü, kargo operasyonları bölümü ve yolcu operasyonları bölümünden oluşacak.

MSTS komutanlığının (Bremerhaven'da) Doğu Atlantik ve Akdeniz bölümü, bu gemilerin Atlantik'in ortasına ulaştıktan sonra operasyonel kontrolünü üstlenir. Hareketleri, gemiler Pasifik MSTS komutanlığının AOR'sine girene kadar ABD Donanması'nın Londra'daki Avrupa Komuta Merkezi tarafından yönetiliyor.

İtalya, Leghorn'da bir alt bölge komutanı ve Rotterdam ve Londra'daki MSTS ofislerini içeren MSTSELM, Kaptan Gerald W. Rahill tarafından komuta ediliyor. Komutanlığın ayrıca, DoD kargolarının okyanus taşımacılığı söz konusu olduğunda, MSTS'ye yarı zamanlı olarak hizmet veren Avrupa, Kuzey Afrika ve Orta Doğu'daki 15 lokasyonda temsilcileri vardır.

Avrupa'ya gelen askeri kargonun büyük bir kısmı, Antwerp, Rotterdam, Amsterdam, Bremerhaven, Bremen ve Hamburg gibi Kuzey Avrupa limanlarından kamyon, demiryolu ve mavna ile iç bölgelere taşınıyor.

Birleşik Krallık'a giden kargolar, konteyner hizmetlerinde öncelikle Londra ve Felixstowe üzerinden hareket eder.

Akdeniz bölgesi hala konteyner servisi tesislerinde geride kalıyor, ancak gelişmeler meydana geldikçe daha fazla konteyner servisi kullanımına geçiyor.


Merkez, MSTS Ofisi Bremerhaven

MSTS görevi - bir birlik gemisi 1958'de Bremerhaven'daki iskeleden uzaklaşıyor,
ABD askerleri ve onların askerleri ile Amerika'ya dönüş yolculuğuna başlarken
Avrupa'daki bir görev gezisinden dönen bağımlılar.

USNS Generali Hugh J. Gaffey (T-AP-121) (Jim Gibson)

USNS Generali Simon B. Buckner (T-AP-123)


USNS Generali William O. Darby (T-AP-127)

USNS General Alexander M. Yama T-AP-122
USNS Generali Simon B. Buckner T-AP-123
USNS General Maurice Rose T-AP-126
USNS General William O. Darby T-AP-127

1946'dan 1950'ye kadar taşımalar, Ordu Ulaştırma Hizmeti .

1950'de gemiler ABD Donanması'na geri devredildi ve ABD Donanması'na atandı. Askeri Deniz Taşımacılığı Hizmeti .

Diğer gemiler daha sonraki bir tarihte normal Atlantik hizmetine eklendi:

NS Buckner Eskiden ulaşım olarak biliniyordu Amiral E.W. Eberle. Gemi 4.5 milyon dolara yeni rolü için dönüştürüldü. Buckner, on TC gemisinden biridir (1) TC filosunu oluşturan - nakliyelerin beşi Atlantik hizmeti için ayrılmış, diğerleri Pasifik'te kullanılacak.

Asker odaları, dört ranza yüksekliğindeki bölmelerden oluşur.

Bağımlı odalar, çoğu bağlantılı banyolu, iki, üç, dört ve altı ranzalı kabinlerden oluşmaktadır. Bazı kabinlerde kanepe yatakları vardır, üst yatak tavana katlanır.

Birlikler ve bağımlıların ayrı yemek alanları vardır.

Taşıma araçları ayrıca üst güvertede bir oyun odası ve çocuk oyun alanları ile kreşler ile donatılmıştır.

(1) Wikipedia'da (www.wikipedia.org/wiki/P2_transport) sağlanan bilgilere bakıldığında, gemilerden sadece 8'inin Ordu Ulaştırma Hizmetinin (T-AP-120'den T-AP-127) bir parçası olarak hizmete girdiği görülüyor. . Bunlardan sadece dördü ( Yama, Buckner, Gül ve Darby) 1940'ların sonlarında ve 1950'lerde düzenli Atlantik yolcu hizmetinin bir parçasıydı.

Takip eden aylar boyunca tabur, Atlantik ötesi harekata ve yeni denizaşırı göreve hazırlanmak için yoğun bir eğitimden geçti.

Şubat ayı başlarında tabur, trenle New York'taki Brooklyn Ordu Terminali'ne taşındı ve burada Almanya'ya gönderilmek üzere USNS Geiger'e bindirildi.

Bremerhaven yetkilileri, MSTS gemilerinde ABD'ye dönmeleri nedeniyle askerler ve ABD Kuvvetleri aileleri için liman çağrılarının hava taşımacılığı için yeniden planlanacağını bildirdi. Etkilenen yolcular, Bremerhaven'ı taşımalarda terk etmesi planlandı Buckner 31 Temmuz'da, Geiger 6 Ağustos'ta, Gül 13 Ağustos'ta ve Geiger 30 Ağustos'ta. Bremerhaven'den ayrılmak üzere planlanan yolcular Gül 17 Temmuz etkilenmeyecek.

Savunma Bakanlığı duyurusu ayrıca, 15 nakliyeden oluşan mevcut MSTS filosunun önümüzdeki 12 ay içinde 8'e indirileceğini belirtti. Atlantik ötesi hizmet gemilerinden biri hariç tümü, Vietnam operasyonlarını desteklemek için kullanılacaktı. Güneydoğu Asya'daki askeri operasyonları desteklemek için kullanılacak dört Atlantik gemisi, Yama, Darby, Buckner ve Geiger. Mevcut yığılma sırasında gemilerin daha fazla muharebe ve destek birliklerini Vietnam'a taşıması gerekiyor.

(Haziran ayında, Yama ve Darby iptal edildi ve yolculara Ren-Main'den hava yolculuğu için yeni bir liman çağrısı verildi.)

MSTS gemileri genellikle 400 ila 450 kabin sınıfı yolcu ve birlik kompartımanlarında yaklaşık 1.000 servis taşır.

MSTS ve MSTS tarafından kiralanan gemiler tarafından yürütülen kargolar bu duyurudan etkilenmez ve Atlantik ve Pasifik bölgelerinde devam edecektir.

Sekizi de son 25 yılda Avrupa, ABD ve Uzak Doğu arasında asker, bağımlı, mülteci ve savaş gelini taşıyan önemli roller oynadı. ABD'nin Vietnam'daki askeri yığınağı sırasında, birlikler normal Atlantik-ötesi ve Pasifik-ötesi seferlerinden çıkarıldı ve birliklerin üçte ikisini ABD'den Vietnam savaşına taşıdı.

Sekiz gemiden altısı (dört eski Atlantik ötesi gemi dahil) şimdi New York'ta demirli ve James River, Va'daki Denizcilik İdaresi yedek filosuna transfer edilecek. (Diğer ikisi şu anda San Francisco'da ve alınacaklar. Suisun Körfezi, Kaliforniya'daki yedek filoya.)


Upshur II AP-198 - Tarih



(Batı Virjinya Arşivleri ve Tarihi'nin telif hakkıyla korunan bir yayını)

Virginia Sınır Savunmaları 1719-1795

Roy Bird Cook tarafından

Cilt I, Sayı 2 (Ocak 1940), s. 119-130

Virginia sınırının savunulmasının öyküsü, yaklaşık 1719 yılında başlar; o zamana kadar, şimdi Batı Virginia toprağı olan Potomac Nehri'nin güneyinde, yerleşimcilerin makul kanıtları var gibi görünüyor. Kızılderililer, elbette, beyaz adamın bu bölgedeki kademeli tecavüzünü bazı şüphelerle, belirli bir hoşgörü ile gördüler. Gerçekten de otuz yıl boyunca iki grup bir ölçüde barış ve uyum içinde yaşadılar. Bununla birlikte, Fransızların Ohio Vadisi'ne girişi, 1754'te Amerika'da sona eren Fransız ve Kızılderili Savaşı'nın başlamasına yol açtı ve bu, 1762'de Amerika'da sona ermiş olsa da, aslında Avrupa tarlalarına süpürüldü. Açılış, yerleşimciler ile sömürge ve eyalet birlikleri ile Kızılderililer arasında, kabilelerin gücü General Anthony Wayne tarafından 1795 antlaşmasında kırılana kadar bitmeyen sınır savaşının başlangıcını işaret ediyordu.

Virginia Kraliyet Valisi Robert Dinwiddie, o günün batı sınırına dikkat çekmekten fazlasını verdi. Mart 1756'da, Virginia Meclisi batıda bir savunma zinciri kurulmasına izin verdi. İngiliz Ordusu ve Fort Duquesne (Pittsburgh) bölgesindeki yerel birliklerin harekatlarında fark yaratan Albay George Washington görevlendirildi. Ohio Nehri'nin başından doğuya doğru Wills Creek'e (Cumberland) doğru uzanan ve oradan kabaca Allegheny Dağları'nı Kuzey Carolina'ya kadar takip eden uzun bir bölge dikkat çekti. Gelecek yıl, yerleşimciler için bir miktar koruma sağlamak üzere tasarlanmış, yaklaşık yirmi mil arayla bir kaleler zinciri inşa edildi. Birçoğu, özellikle şu anda Potomac'ın Güney Şubesi boyunca uzanan bölgede, çok sayıda hayatın kaybedildiği trajik olayların sahneleriydi.

Ohio Vadisi, kıtaya sahip olmanın anahtarıydı. Fransız ve Kızılderili Savaşı'nın kapanışını izleyen on yıllık karşılaştırmalı barış, doğu Virginia'dan batı Virginia'ya sürekli bir hareketi ve Pittsburgh girişinden Ohio Nehri boyunca benzer bir hareketi ortaya çıkardı. Eski savunma hattı aşağı yukarı kullanılmaz hale geldi. Ardından 1774'ün hareketli günleri geldi ve yerleşimciler ile Kızılderililer arasında Dunmore Savaşı adı verilen ve en önemli bölümü Battle of Point Pleasant olan yeni bir salgın geldi. Daha sonra, Fort Pitt'ten ve genellikle Monongahela'nın Monongahela ve Batı Çatalından ve Ohio Vadisi'nden sonra Büyük Kanawha boyunca Maysville kadar batıdaki bölgelerle birlikte yeni bir savunma hattı geliştirildi. , Kentucky. Batı Virginia'da daha sonra, bu bölgedeki öncü yerleşimcileri korumak için stratejik noktalara yerleştirilmiş uzun bir dizi kale, kale ve barınak ortaya çıktı.

Sınır savunmaları üç genel gruba ayrılabilir. Birincisi, bir kalenin en güçlü tipi olan ve her zaman olmasa da genel olarak Devlet Yürütme Kurulu'nun yönlendirmesi altında inşa edilen ve aynı şekilde garnizon yapan kale. İkincisi, genellikle etrafı çitlerle çevrili büyük bir kütük ev olan ve ihtiyaç anında birkaç aileyi barındırmak için yeterli alanı kaplayan şarampole. Üçüncüsü, birkaç tipte bulunacak olan barınak. Bazılarının ikinci bir hikayesi vardı, sarkandı ve diğerleri sadece tüfek savunması için yapılmıştı. Ekli listenin hazırlanmasında kapsamlı ayrıntılara girilmeye çalışılmamıştır. Konumla ilgili sadece kısa bir açıklama var. Kayıtlardan, mektuplardan ve bazı durumlarda katılımcıların emeklilik başvurularından derlenen, sınırdaki savunma makamlarının adlarının alfabetik olarak düzenlenmiş bir kontrol listesi sağlar.

Kaleler, Kaleler ve Bloklar

ARBUCKLE
Greenbrier County, Muddy Creek'in bir kolu olan Mill Creek'in ağzında Kaptan Mathew Arbuckle tarafından 1774'te dikilmiş bir tahkimat.

ASHBY
Patterson's Creek'in doğu kıyısında, eskiden Frankfort, Mineral County olan Alaska köyünün sahasında bulunan bir şarampole. 1755'te Teğmen John Bacon tarafından komuta edilen bir grup adam tarafından dikildi ve Kaptan John Ashby'nin adını aldı. Burada inşa edilen binalardan biri, Batı Virginia'da, sınır savunma noktalarına kadar uzanan, türünün tek örneğidir.

BAILEY
Davidson'a bakın.

FIRINCI
1782'de Kaptan John Baker tarafından dikildi. Marshall County, Mead Bölgesi, Cresap's Bottom'ın başında yer almaktadır. Ayrıca birçok çağdaş kayıtta "Baker's Station" ve bazen "Cresap's Fort" olarak anılır.

BALDWIN
Monongalia County, Clay District, Blacksville sitesinde yer alan bir barınak.

KAYIN
Batıya bakın.

KAYIN ALT
Wheeling'in on iki mil yukarısında, Brooke County, Buffalo Bölgesi'nde bulunan küçük bir barınak. Garnizon, 1777'de Fort Henry'nin ilk kuşatmasına ve ayrıca Mart 1789'daki Hint akınlarına katıldı.

BEELER
1779'da Albay Joseph Beeler tarafından Marshall County, Cameron kasabasının bulunduğu yerden sekiz mil uzaklıktaki Beeler İstasyon Kilisesi'nde dikilmiş bir şaryo. "Beeler's Station" olarak belirlendi. 1781'de oraya elli kişilik bir garnizon yerleştirildi.

BELLEVILLE
Oldukça geniş bir kale, Belleville, Wood County, 1785'te Kaptan Joseph Wood yönetiminde inşa edildi. İki katlı, 20x40, merkezi bir kale binasının bulunduğu 100x300 fit kareyi kucaklayan dört bloktan oluşan bir gruptan oluşuyordu.

BİNGAMAN
Grant County'de, Petersburg'un dört mil güneyinde yer alan küçük bir kale. Adını Samuel Bingaman'dan almıştır.

BLAIR
Randolph'a bakın.

BOWLİNG
Tam yeri hiçbir zaman tespit edilemedi, ancak kayıtlar, Wheeling'in üzerindeki "panhandle" da varlığını gösteriyor.

Buckhannon
Upshur County, Buckhannon'un yaklaşık iki buçuk mil batısında, Red Rock'ta bulunan küçük bir kale. 8 Mart 1781'de bir Kızılderili baskını sahnesi.

BURNSİD
Çağdaş kayıtlarda bahsedilmiştir. Şimdi Monroe County'de kucaklanan topraklarda yer almaktadır. Ayrıca Byrnside olarak da listelenmiştir.

Burris
Monongahela Nehri'nin doğu tarafındaki "Daireler" üzerinde bulunan küçük bir kale, Morgan Bölgesi, Monongalla İlçesi.

ÇALI
Bu kale, Buckhannon'un yaklaşık bir buçuk kilometre kuzeydoğusunda, Upshur İlçesindeki Turkey Run'ın Buckhannon Nehri ile birleştiği yerin yukarısında bulunuyordu. Hackerlar, Jacksonlar ve diğerleri tarafından 1769 gibi erken bir tarihte yerleşim yeri.

kahya
Preston County, Cheat Nehri'nin doğu tarafında, Roaring Creek'in ağzında 1774 civarında küçük bir kale dikildi.

YAĞLI SÜT
Hardy County, Moorefield kasabasının üç mil yukarısında, Potomac'ın Güney Şubesinde bulunan bir şarampole. Bazen "Fort Waggoner" olarak anılır, Kaptan Thomas Wagoner'ın bir zamanlar bu noktada birliklere komuta ettiği gerçeğinden türetilen bir başlık.

CAPON
Hampshire County, Great Cacapon Nehri vadisindeki "Capon çatallarında" bulunan bir şarampole.

kumarhane
Para birimine bakın.

CHAPMAN
Chapman ailesi tarafından 1784'te Hancock County, New Cumberland'ın bulunduğu yerin yakınında dikilmiş bir barınak.

CHARLES
Bu kalenin tarihi belli değil. 10 Ağustos 1776'da Greenbrier'den Albay John Stuart, şimdi Lewisburg olan "Camp Union'da bir kalenin yakında tamamlanmasını beklediğini" bildirdi. 20 Eylül'de Kaptan McKee, Albay William Fleming'e, "27'sinde Savannah'daki Fort Charles'a sadece 17 adamla geldim" dedi.

CLARK
Henry dark tarafından 1771'de Pleasant Hill, Union District, Marshall County'de dikilmiş küçük bir şarampole kale. On metrelik bir çit duvarı ile dört kabinden oluşuyordu.

yonca yalamak
Pocahontas County, Clover Lick'te Jacob Warwick tarafından dikilmiş küçük bir kale. Warwick Kalesi olarak da anılır.

KÖMÜR
Tackett'e bakın.

COBUN
Monongalia County, Cobun's Creek üzerinde, Dorsey's Knob yakınlarında Jonathan Cobun tarafından 1770 yılında dikilmiş küçük bir şarampole kale.

KOK
Patterson's Creek'te, Keyser'in altı mil güneydoğusunda ve Fort Ashby'den dokuz mil uzaklıkta bulunan bir şarampole. Kaptan Thomas Cocke için adlandırılmış.

PİŞİRMEK
Monroe County, Greenville'in hemen altında, Indian Creek üzerinde yer alan Kaptan John Cook'un yönetimi altında dikilmiş dört blokhane ile bir buçuk dönümlük büyük bir şarampole kale. 1778'de üç yüzden fazla yerleşimciye ev sahipliği yaptı.

KOON
Coon's Run'ın batı kıyısında, Marion County'deki Monongahela'nın Batı Çatalından yaklaşık üç mil uzaklıkta bulunan küçük bir kale.

COOPER
Leonard Cooper tarafından 1792'de Büyük Kanawha Nehri'nin kuzey kıyısında, Point Pleasant'ın sekiz mil yukarısında inşa edilmiş bir blok ev.

CRESAP'LAR
Baker's'a bakın.

COX
Küçük Cacapon Nehri'nin ağzında, derenin doğu tarafında yer alan bir kale kalesi. Arkadaş Cox için adlandırılmış.

CULBERTSON
Kaptan James Robertson tarafından 1774 yılında dikilmiş bir şarampole. Andrew Culbertson tarafından 1753'te kurulan ve şimdi Crump's Bottom olarak bilinen, Summers County, New River'da bulunan bir yerleşim yerinde bulunuyordu. İlk kayıtlarda sık sık "Fort Byrd" ve "Fort Field" olarak bahsedilir.

PARA
Randolph İlçesi, Huttonsville Bölgesi, Crickard (Mill Creek) kasabasının bir buçuk mil doğusunda, 1774'te dikilmiş küçük bir kale. Ayrıca "Fort Cassino" olarak da anılmıştır.

DAVIDSON-BAILEY
1780'de John G. Davidson ve Richard Bailey tarafından Beaver Pond Springs'in başının yakınında, şimdiki Bluefield bölgesinden kısa bir mesafede dikilmiş küçük bir barınak.

DAVISSON
Daniel Davisson tarafından Clarksburg'daki Chestnut and Pike Streets'in köşesine yakın bir yerde inşa edilmiş küçük bir blok ev tipi konut.

GÜN
Keckley'e bakın.

NİSPET
Potomac'ın Güney Kolunda, "Yalak"ın yaklaşık yirmi mil yukarısında yer alır.

DİNWIDDIE
Monongalia İlçesi, Stewartstown sitesinde bulunan bir şarampole. Görünüşe göre John Rogers tarafından dikilmiş ve bazen "Fort Rogers" olarak anılıyor.

DONALLY
Oreenbrier County, Wllllamsburg yakınlarında Rader's Run'da 1771'den önce Albay Andrew Donnally tarafından dikilmiş, çitle çevrili bir duvarla çevrili büyük, iki katlı çift kütük ev. Mayıs 1778'deki sınır savaşlarının en önemli eyleminin sahnesi ve sınırdaki en önemli askeri karakollardan biri.

DRENNAN
Pocahontas County, Edray'de bulunan küçük bir kale. Adını Thomas Drennan'dan almıştır.

DUNMORE
Pocahontas County, Dunmore sitesinde yer alan küçük bir barınak.

EDINGTON
Brooke County, Cross Creek Bölgesi'nde, Harmon's Creek'in (Steubenville, Ohio karşısında) ağzına yakın bir yerde bulunan küçük bir kale.

EDWARD'LAR
Taylor County, Booth's Creek Bölgesi'nde, bugünkü Boothsville'in beş mil güneyinde yer alan küçük bir kale.

EDWARD'LAR
Hampshire County'deki mevcut Capon Köprüsü'nün bulunduğu yerin üzerinde veya yakınında bulunan bir şarampole. Bu ismin ailesi, civardaki arazinin sahipleri için adlandırılmıştır.

ENOCH'LAR
Great Cacapon Nehri üzerinde, ağzından on beş mil uzakta, şimdiki Largent köyünde veya yakınında yer alır.

EVANS
Berkeley County, Big Spring'in başında, şimdiki Martinsburg'un iki mil güneyinde yer alan bir kale kalesi. 1756-66'da John Evans tarafından dikildi.

FARLEY
Summers County, Crump's Bottom'da, "Warford" olarak bilinen New River'da yer almaktadır. Thomas Farley tarafından dikilmiştir.

ALAN
Culbertson'a bakın.

FİNCASTLE
Fort Henry'ye bakın.

etli
Weston şehrinde, şu anda Ana ve İkinci Caddelerin köşesi olan yerde küçük bir blok ev inşa edildi. Çağdaş kayıtlar "Flesher's Station" olarak geçiyor.

FLINN
Wood County'de, Lee Creek'in Ohio Nehri ile birleştiği yerde, üst noktada bulunan Flinn ailesinin üyelerinin yönetiminde küçük bir şarampole dikildi. İlk kayıtlarda sıklıkla "Flinn'in İstasyonu" olarak anılırdı.

ARKADAŞ
Jonas Friend tarafından Randolph County, Leading Creek'teki Maxwell's Ferry'de dikilmiş küçük bir kale. 1781'de önemli Hint baskınlarının sahnesi.

FURMAN
Romney, Hampshire County'nin üç mil kuzeyinde bulunan bir şarampole. William Furman yönetiminde dikilmiştir. Forman ve Foreman da denir.

GEORGE
Potomac'ın Güney Şubesinin doğu kıyısında, şimdiki Petersburg, Grant County yakınında bulunan küçük bir şarampole. Muhtemelen Welton ailesi tarafından 1754'te dikilmiştir.

YEŞİL
Lowell, Summers County bölgesi yakınlarındaki Wolf Creek üzerinde bulunan Kaptan Peter VanBibber tarafından yaklaşık 1771 dikildi. 1777'de Graham ailesine yapılan saldırı sahnesi. Muhtemelen Jarrett's Fort olarak da bilinir.

YEŞİL BRYER
Marlinton, 1765 sitesinde Andrew Lewis tarafından dikilmiş küçük bir istasyon.

HADDEN
Randolph County, Becco's Creek'in ağzına yakın, John Hadden tarafından dikilmiş küçük bir kale.

HADDEN
Randolph County, Tygarts Valley Nehri ile Elkwater Creek Kavşağı'ndaki derenin batı tarafındaki kara noktasında yer alan güçlü bir kale. Potomac'ın Güney Şubesinden bu yere gelen bu ismin ailesi için adlandırılmıştır. Bazen Eski Kale olarak anılır.

HABERT
Harrison County, Lumberport'tan yaklaşık üç mil uzakta, Ten Mile Creek'in bir kolu olan Jones Run'da bir blok ev inşa edildi. Bir Hint saldırısı sahnesi, 3 Mart 1778.

TESİSAT
Washington gazetelerine göre, vadinin "oluk" bölgesinin sakinlerinin korunması için "Fourt Loudoun'un (Winchester) 81 mil batısında ve Güney Şube'de" yer almaktadır.

HARRISON
Monongahela Nehri'nin batı tarafında, Monongalia İlçesi, Cass Bölgesi'ndeki Crooked Run'ın kaynağında Richard Harrison tarafından dikilmiş bir kale kalesi.

ÇİTLER
Back Creek'in batı tarafında, Hedgesville yakınlarında, Martinsburg'dan Berkeley Springs'e giden yol üzerinde küçük bir barınak.

HENREY
Greenbrier County'de tam yeri bilinmeyen yerel bir kale. Kaptan James Henderson'ın komutasında, 12 Eylül 1777.

HENRY
Bu, Virginia sınırındaki en büyük ve en önemli kalelerden biriydi. 1774 yılında, Binbaşı Angus McDonald'ın askeri yönetimi altında, Ebenezer Zane ve John Caldwell tarafından Wheeling şehrinde, şimdiki Market Caddesi olan yüksek blöf üzerine dikildi. İlk olarak, Virginialılar tarafından Lord Dunmore olarak bilinen Vikont Fincastle'ın onuruna Fort Fincastle olarak belirlendi. Görevi 1774 sonbaharında, "Pleasant Seferi" sırasında bin iki yüz kişilik bir komuta ile ziyaret etti. 1777'de kale yeniden inşa edildi ve büyük ölçüde genişletildi, yarım dönümden fazla bir alanı kapladı ve Patrick Henry'nin onuruna Fort Henry olarak yeniden adlandırıldı. Kale, 1777'de Kızılderililer tarafından kuşatıldı ve Eylül 1782'de Amerikan Devrimi'nin son çatışmasına sahne oldu.

HINKLES
Pendleton County'deki Potomac'ın Güney Şubesinin Kuzey Çatalında, Riverton bölgesi yakınında, John Justus Hinkle tarafından 1760'larda dikilmiş bir kale kalesi.

TATİL
Hancock County, Holliday's Cove'un bulunduğu yere 1776'da küçük bir kale dikildi.

HOPEWELL
Potomac'ın Güney Dalında, bilinmeyen bir yerde bulunuyor. Washington Papers'da 1754'te bahsedildi.

JACKSON
Upshur County, Fink's Run'da Bush's Fort'un yaklaşık üç mil batısında bulunan küçük bir sığınak.

JACKSON
1774'te Harrison İlçesi, Sardeis Bölgesi, Ten Mile Creek'te küçük bir şarampole dikildi.

JARRETT
Greenbrier'a bakın.

KECKLEY
Küçük bir kale, Pocahontas County, Little Levels Bölgesi, şu anda Millpoint'te 1772 civarında dikildi. Daha sonra bazen Fort Day ve Price's Old Fort ve Keekley olarak adlandırılır.

KEENEY
Summers County, Keeney's Knob yakınlarında bulunan küçük bir kale.

kelly
Küçük bir kale Kaptan William Morris tarafından Kellys Creek ağzında, Kanawha County, Cedar Grove sitesinde 1774 yılında dikilmiş. Bu noktada bir yerleşim kurmaya çalışan ancak Kızılderililer tarafından öldürülen Walter Kelly'nin adını aldı. Birçok çağdaş kayıtta "Kelly'nin İstasyonu" olarak görünür.

KERNS
Deckers Creek ağzında Michael Kerns tarafından yaklaşık 1772 dikilmiş bir şarampole kale, şimdi Morgantown şehrinin Greenmont bölümü. Önemli bir sınır karakolu.

LEE
Nisan 1788'de, Charleston bölgesinde, Albay George Clendenin komutasındaki bir Virginia Rangers şirketi tarafından bugünkü Brooks ve Kanawha Sokaklarının köşesinde dikilmiş önemli bir askeri karakol. Adını Virginia valisi Henry Lee'den almıştır, ancak daha çok Amerikan Devrimi'nden General "Hafif Süvari Harry" Lee olarak bilinir. Bazen "Clendenin İstasyonu" olarak anılır.

ÖZGÜRLÜK
Ohio County, West Liberty sitesinde yer alan bir blok ev. Bazen "Adliye Kalesi" olarak da adlandırılır.

BAĞLANTI
Jacob Link tarafından 1780'de Ohio County'deki Triadelphia bölgesinin yakınında dikilmiş bir blok ev. 1781'de önemli bir Hint saldırısının sahnesi.

YAPRAK TAŞI
Morgan County, Great Cacapon Nehri'nin ağzındaki noktada bulunan bir şarampole. 1756'da dikildi.

MANN'S
Monroe County, Union'ın on mil batısında, Indian Creek üzerinde yer alan, Adam ve Jacob Mann tarafından yaklaşık 1770 yılında dikilmiş küçük bir kale.

MARTIN
Marshall County, Franklin Bölgesi, Fish Creek'in ağzında Presley Martin tarafından dikilmiş bir şarampole.

MARTIN
Monongahela Nehri'nin batı tarafında, Crooked Run'da, Monongalia County, Casa Bölgesi'nde, Charles Martin tarafından 1773'te dikilmiş bir kale. Haziran 1779'da bir Hint saldırısı sahnesi.

MASON (HUGH) DEĞİRMENİ KALESİ
Pendleton County, Upper Tract yakınında yer almaktadır.

MİNER
Bu kale, 1774'te John Minear tarafından inşa edilen Tucker County, St. George'un yerinde bulunuyordu. 1780 ve 1781'de Hint yağmalarının sahnesi.

MORGAN
Morgantown şehrinin bulunduğu yere, Morgan ailesinin üyeleri tarafından 1772'de dikilmiş küçük bir şarampole kale. "Fort Kerns" yakınında.

MORRIS
Preston County, Grant Bölgesi, Sandy Creek Hog Run'da yaklaşık bir dönümlük bir alanı kucaklayan bir şarampole. 1774'te Richard Morris yönetiminde inşa edilmiştir.

MORRIS
Kaptan John Morris tarafından 1774-75'te dikilmiş bir kale kalesi. Büyük Kanawha Nehri'nin güney kıyısında, Campbells Creek'in ağzının karşısında, şimdi Güney Malden, Kanawha İlçesi olarak bilinen yerin yakınında bulunuyordu.

mckenzie
Potomac'ın Güney Şubesinde belirsiz bir konumda yer almaktadır. Kaptan Robert McKenzie'nin adını aldı. Dinwiddie Belgeleri 1757'de bahsedilmiştir.

NEAL
Kaptan James Neal yönetiminde 1786'da dikilmiş bir kale kalesi. Küçük Kanawha Nehri'nin güney kıyısında, ağzından bir mil uzakta, şimdi Parkersburg şehrinin "Fort Neal" bölümünde yer alıyordu. Kızılderili savaşları sırasında önemli bir sığınaktı ve Ağustos 1789'daki Kızılderili baskınlarının hedefiydi. Birçok çağdaş kayıtta "Neal'ın İstasyonu" olarak geçiyor.

NEALLY
Berkeley County, Opequon Nehri üzerinde küçük bir şarampole. Bir Hint saldırısı ve katliam sahnesi, 17 Eylül 1756.

NUTTER
Elk Creek'in doğu kıyısında, 1772'de bu ismin ailesi tarafından dikilen bir kale kalesi, şimdi Clarksburg şehrinin "Nutter Fort" bölümünde kucaklandı.

ÖĞDEN
Zor Dere, Grant County, Gormania'nın güneydoğusunda yer alır. "Logsdon Kalesi" olarak da bilinir.

OHİO
1750'de Ohio Şirketi için Mineral County'deki Ridgeley bölgesinde inşa edilmiş bir blokhane.

PARKÖRLER
Potomac'ın Güney Şubesinde, Fort Ashby'den on mil uzakta.

PARİS'İN
Konum bilinmiyor. 13 Mayıs 1756 tarihli Washington Papers'da, Ashby's Fort'un yakınında olduğunu belirtti.

PATTERSON'LAR
Potomac'ın Güney Dalında yer aldığı söyleniyor.

PAWPAW
Marion County, Rivesville kasabasından çok uzakta olmayan Pawpaw Creek üzerinde bulunan küçük kale.

PEARSALL
Job Pearsall, 1765-1766 tarafından mevcut Romney'nin yerinde dikilmiş bir şarampole.

PETERSON
Potomac'ın Güney Şubesi'nde, Grant County'deki Kuzey Şube'nin ağzından iki mil yukarıda bulunan küçük bir şarampole. 1756'da dikildi.

PİERPONT
1769'da John Pierpont tarafından dikilmiş küçük bir kale. Easton köyünden yaklaşık bir mil ve Monongalia County, Union Bölgesi'ndeki Morgantown'dan yaklaşık dört mil uzaktaydı.

GÜZEL
Kabinler, çitler ve blok evlerden oluşan büyük bir şarampole. Hardy County'deki "Hint Eski Tarlaları"nda, "Yalak"ın bir buçuk mil yukarısındaydı. 1756 yılında Kaptan Thomas Waggoner tarafından dikilmiştir. Moorefield'a yakınlığı nedeniyle genellikle "Fort Van Meter" ve daha sonra "Town Fort" olarak anılır. 1756'da burada, Kızılderililer ve beyaz yerleşimciler tarafından, sınırın yıllıklarında çokça bilinen "Yalak Savaşı" yapıldı.

GÜÇLER
Muhtemelen James Powers tarafından 1771'de dikilmiş küçük bir tahkimat. Harrison County'deki Simpson's Creek'teki Bridgeport kasabasının yaklaşık bir mil kuzeyinde bulunuyordu.

PRICKET
Prickett's Creek'in ağzında, Monongahela Nehri'nin doğu tarafında, Fairmont şehrinin beş mil altında, 1774'te bu adı taşıyan aile tarafından dikilmiş bir şarampole kale. David Morgan ve Kızılderililer arasındaki ünlü karşılaşma 1779'da burada gerçekleşti.

RANDOLPH
Bu kale, Point Pleasant şehrinin bulunduğu yerde duruyordu ve Fort Henry ve Fort Donnally ile birlikte en önemli sınır askeri karakollarından biriydi. İlk şarampole, Dunmore Savaşı sırasında 10 Ekim 1774'te Point Pleasant muharebesinin ardından General Andrew Lewis başkanlığında buraya dikildi. Daha sonra aynı yılın sonbaharında. Kaptan Williams Russell, bir korucu birliğiyle ortaya çıktı ve iki bloktan oluşan yeni bir kale ve John Blair'in onuruna Fort Blair adlı bir çit inşa etti. Haziran 1775'te boşaltıldı ve terk edildi ve muhtemelen Kızılderililer tarafından yok edildi. 1776 yazında, Kaptan Mathew Arbuckle başkanlığında, Peyton Randolph'un onuruna Fort Randolph adlı daha büyük ve daha iddialı bir kale inşa edildi. Bu da Temmuz 1779'da garnizon tarafından terk edildi ve Kızılderililer tarafından yakıldı. Yaklaşık 1786'da, çoğu zaman Albay Thomas Lewis tarafından komuta edilen bir garnizonun 1795'e kadar konuşlandığı önceki sitelerin kısa bir mesafesine başka bir kale inşa edildi. Fort Randolph, Mayıs 1778'de Kızılderililer tarafından kuşatıldı.

PİLAV
Buffalo Creek'te, ağzından yaklaşık on beş mil uzakta, Brooke County'de, Bethany College'ın şimdiki yerinin yakınında bulunan Rice ailesi tarafından dikilmiş büyük bir şarampole kale. It was the scene in September, 1782, of one of the most important episodes in the Indians wars, during which six defenders drove away a band of over a hundred Indians.

RICHARDS
This was an important fort erected in 1774, by Arnold Richards, located on the west bank of the West Fork of the Monongahela, half a mile southeast of West Millford, Harrison County. Also designated as Lowther's Fort and West Fork Fort.

RIDDLE
A small stockade on Lost River, Hardy County. Scene in 1766 of a battle between a body of Indians commanded by a French officer, and a company of Virginia frontiersmen. Also listed as Ruddle.

ROBINSON
A blockhouse erected by Captain Isaac Robinson In 1794, located on the Ohio River opposite the foot of Six Mile Island, Mason County. It was attacked by Indians the same year.

ROGERS
See Dinwiddie.

SALEM
A blockhouse situated on the site of New Salem, now Salem, erected by a group of settlers from Salem, New Jersey.

SAVANNAH
A most important military post located on the site of Lewisburg, Greenbrier County, presumably between 1769 and 1774. It was the meeting point for the Virginians who marched under General Andrew Lewis to Point Pleasant, In the fall of 1774. Some authorities suggest that a fort may have been erected on this site as early as 1755, under orders issued by General Braddock.

SATICILAR
A small stockade at the mouth of Patterson's Creek, erected 1756. Named for Thomas Sellers.

SEYBERT
A large stockade having cabins, palisades and blockhouses, situated on the South Fork of the South Branch of the Potomac, twelve miles northeast of Franklin, Pendleton County. Scene of Indian massacre, April 28,1758.

SHEPHERD
Situated on the Potomac River, near "Old Pack Horse Fort," where Shepherd College now stands, Shepherdstown. History obscure.

SHEPHERD
A most important stockade fort, erected in 1775, under direction of Captain David Shepherd, situated at the forks of Wheeling Creek, near present Triadelphia, Ohio County. It was evacuated in September, 1777, and burned by the Indians, but rebuilt in 1786, and further extended In 1790.

STATLER
A stockade fort erected by John Statler after 1770, on Dunkard Creek, Clay District, Monongalia County. Scene of a bitter Indian attack in 1779 when many settlers lost their lives.

STEWART
A blockhouse erected by John Stewart in 1773, on Stewart's Run, about two miles from Georgetown, Grant District, Monongalia County.

STUART
A fort erected by Colonel John Stuart, at a large spring, four miles southwest of Lewisburg, Fort Spring District, Greenbrier County. It is often referred to as "Fort Spring," and this title has been much used in other directions. An important military post, and here was held the first court of Greenbrier County. The builder was one of the most remarkable men on the border.

TACKETT
A small stockade fort erected by Lewis Tackett, as early as 1787, located one-half mile below the mouth of Coal River, Kanawha County. The site is now embraced in the town of St. Albans. It was destroyed by the Indians on August 27, 1790.

TOMLINSON
A stockade fort erected in 1770 by Joseph Tomlinson, on a site now embraced in the city of Moundsville, Marshall County. It was located about three hundred yards north of the noted Grave Creek Mound. It was abandoned in 1777, and about that time was destroyed by Indians, but was rebuilt shortly after 1784.

TOWN
See Pleasant.

TROUT ROCK
Situated at present Trout Rock, four miles south of Franklin, Pendleton County.

UNION
A title sometimes by error applied to Fort Savannah, located on site of Lewisburg. Colonel William Fleming, commanding the Botetourt troops in the fall of 1774, records on September 2nd, "we were alarmed by a report that Stuart's Fort four miles from CAMP UNION was attacked by Indians." Other contemporary records agree that the camp was known as "Camp Union" and this has subsequently been by mistake confused with a "Fort Union" and "Fort Savannah."

UPPER TRACT
A stockade erected in 1756, situated a short distance west of the South Branch of the Potomac, at what is now "Upper Tract," Mill Run District, Pendleton County. Destroyed April 27, 1758, during attack by Indians, when many were killed.

VAN METER
A stockade fort, erected in 1774, situated on the north side of Short Creek, about five miles from its confluence with the Ohio, in Richland District, Ohio County. For a time Major Samuel McCulloch was commander.

WAGGONER
See Buttermilk.

WARDEN
A small stockade situated in the vicinity of present Wardensville. Hardy County.

WARWICK
Small fort erected by John Warwick at forks of Deer Creek, near Greenbank, Pocahontas County.

WARWICK
A small fort erected by Jacob Warwick, situated in what is now Huttonsville District, Randolph County. This was an important early point of defense in the Tygart Valley River region.

WELLS
A stockade fort erected in 1773 by Richard Wells. It was situated on the ridge between Cross Creek and Harmon's Creek, in Brooke County. Wells was widely known among both Indians and whites as "Grey Beard."

WEST
A stockade fort erected by members of the West family, on the present site of the town of Jane Lew, Lewis County. It was built about 1770 and for a number of years offered some defense to the important settlements on Hacker's Creek, which suffered more severely at the hands of the Indians than most any other region on the border. The fort was destroyed in 1779, but in 1790 some of the settlers ventured back and built another fort a short distance away, which was called Beech Fort.

WESTFALL
A stockade fort erected by Jacob Westfall in 1774, located on the southern border of the site of Beverly, Randolph County, near mouth of Files Creek. Scene of an Indian attack in 1782.

WEST FORK
See Richards.

WETZEL
A stockade fort erected about 1769 by John Wetzel and his noted sons, twelve miles from Wheeling, on Wheeling Creek, in what is now Sand Hill District, Marshall County.

WHITE'S
A palisaded house built by Major Robert White, near Cacapon River.

WILLIAMS
A stockade situated on the South Branch of the Potomac, two miles below Hanging Rock, Hampshire County.

WILSON
This fort was located about half a mile above the mouth of Chenoweth's Creek, on the east side of Tygart's Valley River, Leadville District, Randolph County. This was a very important early frontier post and was erected by Colonel Benjamin Wilson, one of the most aggressive and important men on the border. In 1782 twenty- two families took refuge here.

WOODS
A stockade fort situated on Rich Creek, about four miles east of Peterstown, Monroe County. It was constructed about 1773 by Captain Michael Woods and had many important contacts with operations in southern western Virginia, and with the operations of George Rogers Clark in Illinois regions.

UNKNOWN
A fort mentioned by Kercheval and others, unnamed, located seven miles above present Romney.


Upshur II AP-198 - History

USNS U PSHUR

This page is in honor of all those officers and men of the Upshur, and the members of the 459 th SIGNAL BATTALION (CA), who made the journey to Viet Nam. We honor their sacrifice and service to our country.

October 3rd 2006 marks the fortieth anniversary of the deployment of the 459th SIGNAL BATTALION (CA) to the Republic of Vietnam. After being flown to Oakland Army Terminal in California , from our home base at Fort Huachuca Arizona, we boarded the UNITED STATES NAVAL SHIP UPSHUR (T-AP-198). On the morning of October 3rd 1966 we departed for Vietnam . After a brief stop at Okinawa to refuel, we again departed on the final three-day leg of our journey. Our first stop in Vietnam was at the Port of Qui Nhon where C & D Companies disembarked from the ship. Three days later on October 24th the balance of the battalion, HHC, A and B Companies, disembarked via landing craft at the Port of Nha Trang. Prior to Vietnam, the UPSHUR carried troops and dependents to and from Europe and was involved with evacuating military dependents from Cuba during the Cuban Missile Crisis. The UPSHUR made many voyages to Vietnam and Korea during the Vietnam War. In June of 1971, the UPSHUR was used in an unsuccessful attempt to repatriate North Vietnamese prisoners of war. Following that conflict, she served as the training ship for the Maine Maritime Academy serving as the TRAINING SHIP STATE OF MAINE. Following years of service as a training ship, she was transferred to the US Coast Guard for use as a Fire Test Platform. The old UPSHUR was based at Little Sand Island in Mobile Bay Alabama.

The Training Ship State of Maine (the former USNS Upshur T-AP-198) was towed from Mobile Bay to Brownsville Texas in November 2010. The ship was sold to the International Ship Breakers Corp and was towed there by the tug "Colonel" operated by the Dann Ocean Towing Company. Before the ship could make the voyage it was sent to the Signal Ship Repair Dry Dock #1 to be made sea worthy. She served her country well and faithfully for many years. Fair winds and calm seas USNS Upshur.


Upshur II AP-198 - History

United States Maritime Commission P-Type Passenger Ships used in World War II, Korean War and Vietnam War

P1-S2-L2
The two P1-S2-L2 ships were built for the Navy and used as Attack Transports (APA). They were 411.5 feet long, 56 beam, 34 foot depth, 19 foot draft, 6,710 gross tons, 2,150 deadweight tons, 4,351 displacement tons. they had twin greared turbines 8,800 horsepower, speed 19 knots.

P2-SE2-R1, P2-S2-R2, P2-SE2-R3 Type Ships
The P2-S2-R2 types, named for Generals, were built at Federal Shipbuilding in Kearny, New Jersey the P2-SE2-R1 types, named for Admirals, were built by Bethlehem Steel in Alameda, California. The intended use of the West Coast-built ships after the War was for trans-Pacific service, while the New Jersey-built ships were intended for the South American service.

The Admiral D. W. Taylor and the Admiral E.W. Eberle were laid down as P2-SE2-R1 type, but cancelled with the end of fighting and completed as P2-SE2-R3 type President Cleveland and President Wilson for commercial service.

P2-S2-R2 "General" Troop capacity 5,200 4,500 to 4,800 Kargo 100,000 cubic feet 36,000-48,000 cubic feet Cruising Range 12,000 miles 15,000 miles Propulsion Unit Twin screw, turbo-electric Twin screw, C3 type geared turbines Horsepower 19,000 18,000 Taslak 25 feet 29 feet Length overall 609 feet 623 feet Kiriş 75.5 feet 75.5 feet Derinlik 43.5 feet 51.5 feet Gross tons 17,001 17,951 Displacement tons 12,650 11,450 Deadweight tons 8,750 8,200 Hız 19 deniz mili 19 deniz mili

P2-S1-DN3 Type Ships
Three ships were laid down in 1950, designed for commercial service, but converted to troop transports before completion.

Troop capacity 1,500 troops + 396 officers
Shaft HP 13,750 horsepower
Length overall 503 feet
Kiriş 73 feet
Derinlik 49 feet
Gross tons 13,319
Displacement tons 17,600
Deadweight tons 6,898
Hız 19-20 knots

P3-S2-DL2 Type Post-war liners

Two ships were built, the Independence, completed in December 1950 and the Constitution, completed in May 1951.

1,042

30 fit

P4-S2 Type Ship "America"
The America was the first U.S. Maritime Commission program ship, laid in August 1938, launched in August 1939, and completed in June 1940. In June 1941 she began service as a troopship renamed West Point (AP 23). She resumed service as America in November 1946.

Troop capacity 5,000
yolcular
Twin screw steam turbine 55,000 horsepower
Length overall 682.4 feet
Kiriş 89.1 feet
Derinlik 37.2 feet
Taslak
Gross tons 23,719
Speed rating 22.5 knots
Cruising range

SS United States was the last ship built for the U.S. Maritime Commission, completed in 1952.

Troop capacity 8,175
Twin screw steam turbine 34,000 horsepower
Length overall 723 feet
Kiriş 93.25 feet
Derinlik 45.3 feet
Gross tons 26,454
Displacement tons 34,4400
Speed rating 20 knots
Cruising range

1,984

Troop capacity (calculated) 14,000 plus 400 bed hospital
yolcular
Twin screw steam turbine 240,000 horsepower
Length overall 990 feet
Kiriş 101.5 feet
Taslak 32.5 feet
Gross tons 38,216
Speed rating 42 knots

A B C NS E F G H ben J K L m
n Ö P Q r S T sen V W x Y Z

Admiral C. F. Hughes, P2-S2-R2 (AP 124, renamed General Edwin D. Patrick, T-AP 124)
Admiral D. W. Taylor, laid down as P2-S2-R2 type, completed as P2-SE2-R3 type President Cleveland
Admiral E.W. Eberle, P2-S2-R2 (AP 123, renamed General Simon B. Buckner, T-AP 123)
Admiral F. B. Upham, P2-S2-R2 laid down as P2-S2-R2 type, completed as P2-SE2-R3 type President Wilson renamed Oriental Empress
Admiral H.T. Mayo, P2-S2-R2 (AP 125, renamed General Nelson M. Walker, T-AP 125)
Admiral Hugh Rodman, P2-S2-R2 (AP 126, renamed General Maurice Rose, T-AP 126)
Admiral R. E. Coontz, P2-S2-R2 (AP 122, renamed General Alexander M. Patch, T-AP 122)
Admiral W.L. Capps, P2-S2-R2 (AP 121, renamed General Hugh L. Gaffey, T-AP 121)
Admiral W. S. Benson, P2-S2-R2 (AP 120, renamed General Daniel I. Sultan, T-AP 120)
Admiral W. S. Sims, P2-S2-R2 (AP 127, renamed General William O. Darby, T-AP 127)
America, renamed West Point, reverted to America, P4-S2

Barrett, renamed, T-AP 196 laid down as President Jackson (II) training ship for New York State Maritime College renamed Empire State V renamed Empire State P2-S1-DN3

Geiger, laid down as President Adams (II) T-AP 197 P2-S1-DN3
General Alexander E. Anderson, P2-S2-R1 (AP 111, renamed General A. E. Anderson T-AP 111)
General C. H. Barth, laid down as completed as General William Weigel P2-S2-R1 (AP 119, later T-AP 119)
General George M. Randall, P2-S2-R1 (AP 115), later T-AP 115)
General Henry W. Butner, P2-S2-R1 (AP 113, renamed General H. W. Butner T-AP 113)
General J. C. Breckinridge, P2-S2-R1 (AP 176, later T-AP 176)
General John Pope, P2-S2-R1 (AP 110, later T-AP 110)
General M. C. Meigs, P2-S2-R1 (AP 116, later T-AP 116)
General W. H. Gordon, P2-S2-R1 (AP 117, later T-AP 117)
General W. P. Richardson, P2-S2-R1 (AP 118, renamed: La Guardia, Leilani, President Roosevelt, Atlantis, Emerald Seas)
General William A. Mann, P2-S2-R1 (AP 112, renamed General W. A. Mann T-AP 112)
General William Mitchell, P2-S2-R1 (AP 114, later T-AP 114)
General William Weigel, completed as laid down as General C. H. Barth P2-S2-R1 (AP 119, later T-AP 119)

President Adams (II) laid down as renamed Geiger T-AP 197 P2-S1-DN3
President Cleveland, laid down as P2-S2-R2 type named Admiral D. W. Taylor, completed as P2-SE2-R3 type
President Hayes (II) laid down as renamed Upshur T-AP 198 training ship for Maine Maritime Academy, renamed State of Maine P2-S1-DN3
President Jackson (II) laid down as renamed Barrett T-AP 196 training ship for New York State Maritime College Empire State V renamed Empire State P2-S1-DN3
President Wilson, laid down as P2-S2-R2 type named Admiral F. B. Upham completed as P2-SE2-R3 type renamed Oriental Empress

Upshur, laid down as President Hayes (II) T-AP 198 training ship for Maine Maritime Academy, renamed State of Maine P2-S1-DN3


The Upshur did yeoman service carrying thousands of GIs to Vietnam

When its keel was laid on September 1, 1949, the USS President Hayes had a bright future ahead of it, peacefully cruising the globe and transporting passengers and cargo to exotic ports of call. However, just like so many of the hundreds of thousands who would eventually cram its decks, the life trajectory of President Hayes was dramatically deflected by war. Rechristened USNS Upshur, from the Korean War era through the Vietnam War, the ship went on to spend a life in service to its country as did many of the young men who walked across its gangway.

My connection to the United States Naval Ship Upshur, T-AP-198, began on the evening of October 1, 1966, when my unit, the 459th Signal Battalion, boarded the ship in San Francisco after leaving our home station at Fort Huachuca, Ariz. As we waited in line to file up the gangway, Red Cross volunteers passed out coffee and donuts. The officers went to their staterooms, while the enlisted men made their way down into the various troop compartments below deck. If heading to an uncertain fate in Vietnam was not anxiety inducing enough, within hours rumors began to circulate that the ship we were now on had sunk at least three times before. This, of course, was totally false.

On the morning of October 3, all troops were on deck as we edged away from the pier and out into the main channel. The carrier USS Girişim sailed across our bow in the fog as it also was heading out to sea. We passed under the Oakland Bay Bridge and then the Golden Gate Bridge, passed Alcatraz Island and then entered deep water. It didn’t take long to figure out why the empty 55-gallon drums were strategically placed around the main deck. Many a soldier found his head leaning into them as he suffered the effects of seasickness. Thus began Upshur’s voyage 172A.

The Navy ship was named for Marine Corps Maj. Gen. William P. Upshur, who was born in Richmond, Va., in 1881 and was a graduate of the Virginia Military Institute, receiving his commission as a second lieutenant in 1904. He earned the Medal of Honor for action against Haitian Caco bandits in 1915, and died from injuries suffered in a plane crash near Sitka, Alaska, on July 21, 1943.

Upshur and its sister ships, USNS Geiger and USNS Barrett, were originally designed as passenger and cargo liners by naval architect George E. Sharp. They were constructed by the New York Shipbuilding Corporation in Camden, N.J., for American President Lines. Barrett, the lead ship of the class, was originally named President Jackson Geiger aslen Başkan Adams.

This new class of ship was 533 feet 9 inches long, with a breadth of 73 feet and a draft of 29 feet 6 inches. The class displaced 17,600 tons and had a normal sea speed of 19.2 knots. It was driven by a single four-blade propeller 22 feet in diameter. Upshur and its sisters could each carry 392 cabin passengers in 93 staterooms, and 1,500 troops in troop compartments. They had a typical crew of approximately 225.

When the Korean War broke out, the United States found itself sorely lacking in troopships. The government brokered a deal to acquire the yet-unfinished ships, rename them and assign them to the Military Sea Transport Service. President Hayes was acquired by the U.S. Navy on September 15, 1950. It was renamed USNS Upshur on January 2, 1951, and was launched January 9, 1951, after christening by Mrs. Charles Sawyer, wife of President Harry Truman’s Secretary of Commerce.

Süre Upshur and its sisters never saw Korean War service, they were used extensively to transport U.S. troops and dependents to Germany and other ports in Europe in the 1950s. In addition to its regular service, in 1958 Upshur carried personnel to Beirut, Lebanon, and was pressed into service during the Cuban Missile Crisis of 1962, at which time it helped in the evacuation of thousands of dependents and civilians from Guantanamo Bay Naval Base.

During the Vietnam War, Upshur was transferred to the American west coast and made many trips to Vietnam, visiting almost every major port in that country. It also sailed to South Korea to transport Korean Army and Marine units to Vietnam.

As my voyage with the 459th Signal Battalion and several other smaller units aboard Upshur continued across the Pacific, we passed north of Hawaii and headed to Okinawa. We spent our days engaged in various mundane assignments, exercise and lifeboat drills. During one of those lifeboat drills, a dummy was thrown over the side and the ship made wide circles trying to snare it with a large hook. After many failed attempts, the ship’s captain, Vincent A. Nygren, ordered the crew to lower a lifeboat and retrieve the dummy. If nothing else, this convinced us never to fall overboard.

We arrived at Okinawa and were let off the ship for about eight hours while it was refueled and resupplied. Officers and NCOs were allowed to go anywhere on the island but junior enlisted were restricted to a small area near the ship. Early the next morning, minus a few soldiers who had failed to return for one reason or another, Upshur pulled away from the pier for the final three-day leg of our journey. We were convinced that there was not a single bottle of beer left on the island.

We headed southwest and entered the South China Sea, making port at Qui Nhon, where two companies of the 459th disembarked. The ship left the next day for Nha Trang, final port of call for the rest of the battalion. As we lined the gangways, awaiting our time to go over the side to the landing craft, the ship’s chaplain, Lt. Cmdr. Kurt Wohlert, and our battalion chaplain, Major Calvin Fernlund, made their way up and down the rows of soldiers, hawking free rosary beads and Bibles as if they were selling beer and hot dogs at a baseball game. While this was going on, Captain Nygren announced over the loudspeaker, “Due to hostile activity in the area, the ship’s crew is restricted to the ship.” This was unsettling for those of us leaving the ship there was suddenly a run on the Bibles and rosary beads— even among GIs who weren’t Catholic.

In addition to transporting tens of thousands of allied troops to Vietnam for years to come, Upshur would also, on at least one occasion, have the enemy on board. In June 1971, the ship was involved in an effort to repatriate and exchange North Vietnamese prisoners of war. The POWs were loaded onto Upshur at Da Nang and taken to a designated exchange point north of the Demilitarized Zone. Once they arrived, however, the North Vietnamese backed out of the deal.

Following its wartime service in Vietnam, Upshur would be the last of its class to be taken out of service. It was not long, however, before the three sister ships were transferred to the Maritime Administration and became training ships at three maritime academies. On April 2, 1973, Upshur was assigned to the Maine Maritime Academy where it was promptly renamed The State of Maine. After serving as a training ship for many years, it was transferred to the U.S. Coast Guard for use as a fire test platform.

At the Coast Guard Fire Test Facility at Little Sand Island in Mobile Bay, Ala., Upshur is currently used to test modern firefighting equipment and train shipboard personnel in firefighting and antiterrorist techniques. During Hurricane Katrina in 2005, Upshur was pushed up onto the island bowfirst, and a slip later had to be dredged out so the ship could be refloated.

Upshur’s sister ship Geiger was scrapped many years ago after a disastrous engine room fire, and Barrett, at the time of this writing, is tied up and awaiting disposal in the James River Reserve Fleet, Newport News, Va.

These three vessels did yeoman service for the United States and will live forever in the hearts and minds of those who manned them and sailed aboard them.

Originally published in the December 2007 issue of Vietnam Magazine. Abone olmak için burayı tıklayın.


101st Airborne Division Attacks

Under the leadership of General Melvin Zais, commanding general of the 101st Airborne Division, paratroopers engaged a North Vietnamese regiment on the slopes of Ap Bia Mountain on May 10, 1969. Entrenched in well-prepared fighting positions, the North Vietnamese 29th Regiment repulsed the initial American assault, and after suffering a high number of casualties, U.S. forces fell back.

The soldiers of the North Vietnamese 29th Regiment�ttle-hardened veterans of the Tet Offensive�t back another attempt by the 3rd Battalion, 187th Infantry on May 14. An intense battle raged for the next 10 days as the mountain came under heavy air strikes, artillery barrages and 10 infantry assaults, some conducted in heavy tropical rainstorms that reduced visibility to near zero.

Due to the bitter fighting and the high casualty rate, Ap Bia Mountain was dubbed “Hamburger Hill” by journalists covering the Vietnam War. Speaking to a reporter, 19-year-old Sergeant James Spears said, “Have you ever been inside a hamburger machine? We just got cut to pieces by extremely accurate machine gun fire.”


USNS Upshur

Below is a photo of the USNS Upshur, taken February 1968, under way in San Francisco Bay.

The Upshur was the troop transport ship that transported the men of the 174th AHC from the United States to Vietnam in 1966. Below the picture are several items you may find of interest concerning the ship.

Webbie's note: I'd like to thank Bernie Cobb, the original Shark 6 who came over to Vietnam on this ship with the rest of the company, for the great pains he took in acquiring this photograph and other information on the Upshur. Good job Bernie.

For a close-up of the Upshur, scanned at a higher resolution,
click HERE (276K, long download time)

From Jane's All the Worlds Ships, page 420:

Passenger cargo liner President Hayes was laid down in 1949 under a Maritime Commission contract (MC hull 2916) at Camden, N.J., by the New York Shipbuilding Corp., for the American President Lines. However, late in June 1950, before the ship could be completed in her civilian configuration, war broke out in Korea. The Navy acquired President Hayes on 15 September 1950, renamed the liner Upshur , and designated her T-AP-198 on 2 January 1951. Launched on 9 January 1951 and sponsored by Mrs. Charles Sawyer, the wife of President Truman's Secretary of Commerce, Upshur was converted by her builder to a troop and dependent transport and, on 20 December 1952 at Camden, was placed in service with the Military Sea Transportation Service (MSTS).

For the next two decades, Upshur operated out of New York providing service for troops and dependents on numerous transatlantic cruises to Bremerhaven, Germany Mediterranean ports in North Africa, Turkey, Greece, and Italy and Caribbean ports. She opearted under the aegis of MSTS, Atlantic, until transferred to the Maritime Administration on 2 April 1973. Simultaneously retransferred on that day to the Maine Meritime Academy, the ship was renamed State of Maine and based at Castine.

Soon after beginning this service, the erstwhile troop transport got underway for a two-month training cruise to the Caribbean and to South America with cadets from the Maritime Academy embarked. In 1974, State of Maine cruised to northern Europe and visited Leningrad, Helsinki, Antwerp, and Glasgow. The cruise marked the first time in many years that an American training vessel had called at a Russian port.

Detaylar:
11,200 tons
19,600 f/l
466'6 (wl)
533'6 (oa) x 73 x 27
One shaft
13,500 SHP Steam turbines
Cruise 19 knots

(Sorry, don't know what some of the above abbreviations stand for)

(Webmaster note: Below is a letter I received from Bernie Cobb)

Jim McDaniel
(Address)
(Address)

Enclosed is the photo of USNS Upshur (T-AP-198). It is an official Navy photo obtained by me from the United States Naval Institute in Annapolis. The letter I had received earlier from Ann Hassinger is self-explanatory. Also attached is some data (above) about the Upshur and what happened to her after her Vietnam service.

Earlier I had sent you a Xerox copy of an Upshur photo furnished me by the Jane's Company in England--the company that publishes all those books on fighting planes and ships, etc. With the photo was a sheet containing other data about the Upshur, including passenger and crew capacity (also above). You should have that in your stack of old mail.

With all that, you should have what you need for a good caption when you put the photo on the Web page.

As far as where we (the main body of the 174th) were located on the ship, the officers were in the cabins which you can spot by the portholes--the long line of holes just below the main deck, extending from about the first mast all the way to the stern. The men were billeted below decks in big open compartments.

I, and the three other officers in my cabin, were about just forward of mid-ship, on the starboard side (just opposite from the row of portholes you see in the photo). Oh, I just remembered that Major Phil Cahill was one of my cabin-mates. I can't remember the other two. A Major Edwards, who later became a company commander in the 52nd (Combat Aviation Battalion) at Pleiku, could have been one of them.


World History, Since 1500: The Age of Global Integration, Volume II

Jiu-Hwa L. Upshur

Published by Cengage Learning 4th edition (August 1, 2001), 2001

New - Softcover
Condition: new

Bize ne aradığınızı söyleyin, bir eşleşme bulunduğunda sizi e-posta ile bilgilendirelim.

Bir kitabın adını veya yazarını hatırlayamıyor musunuz? BookSleuth'umuz sizin için özel olarak tasarlanmıştır.

Bizimle Alışveriş Yapın

Bizimle Sat

Hakkımızda

Yardım bulmak

Diğer AbeBooks Şirketleri

AbeBooks'u takip edin

Web sitesini kullanarak, Şartlar ve Koşullar'ı okuduğunuzu, anladığınızı ve bunlara bağlı kalmayı kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.


Videoyu izle: 198